19 Ağustos 2011 Cuma

Teen Top



Resmi Adı: Teen TopResmi Fanclub: N / AÇıkış: 10 Temmuz 2010 tarihinde Music Core.Şirket: TOP Media 

Üyeler / Member's
C.A.P

Gerçek Adı: Bang Min SooDoğum Tarihi: 4 Kasım 1992Boy: 178 cmAğırlık: 61kgHobiler: Tasarım, çizim ve egzersiz.Uzmanlık Alanı: Şarkı yazmak ve rap.Eğitim: Seongname Bilgi Endüstrisi Lisesi.Lakabı: Karizma RapçiPozisyonu: Grubun Lideri
Niel
Gerçek Adı: Daniel Ahn
Doğum Tarihi: 16 Ağustos 1994
Boy: 177 cm
Ağırlık: 54kg
Hobiler: Müzik.
Uzmanlık Alanı: Futbol
Eğitim: Heungjin Lisesi.
Lakabı: Duygusal vokal
Riki
Gerçek Adı: Yoo Chang Hyun
Doğum Tarihi: Şubat 27, 1995
Yükseklik: 172cm
Ağırlık: 55kg
Hobiler: Filmler, Piyano.
Uzmanlık Alanı: Oyunculuk.
Eğitim: Namgang Orta Okulu.
Lakabı: Sevimli Vokal
L. Joe
Gerçek Adı: Lee Byung Hun
Doğum Tarihi: 23 Kasım 1993
Boy: 171 cm
Ağırlık: 50kg
Hobiler: Oyunculuk
Uzmanlık Alanı: Piyano, keman, müzik kompozisyonu, İngilizce.
Eğitim: Kore Sanatlar Lisesi.
Lakabı: Repçi Kötü Çocuk 
ChangJo

Gerçek Adı: Choi Jong Hyun
Doğum Tarihi: 16 Kasım 1995
Boy: 177 cm
Ağırlık: 58 kg
Hobiler: Koreografi, müzik.
Uzmanlık Alanı: Kendini savunma.
Eğitim: Chuncheon Orta Okulu.
Lakabı: Dansçı Çocuk
ChunJi
Gerçek Adı: Lee Chan Hee
Doğum Tarihi: 5 Ekim 1993
Boy: 173 cm
Ağırlık: 53kg
Hobiler: Bulmacalar, okuma.
Uzmanlık Alanı: Taklitler.
Eğitim: Seongji Orta Okulu.
Lakabı: Güçlü Ses


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder