2 Ağustos 2011 Salı

bizim balkonda ki küçük kuş :D

bizm evimizde oturma odasının balkonuna kuşlar yuva yapmış :D
balkonun üstünde bir aralık var tam oraya :D malesef çok iyi bir yuva olmadığı için kuşun yavruları ordan yere düşüyor :S
daha önce iki yavrusu düştü tekrar yerine koyduk ama ikiside öldü.. 
derken uzun zaman evde degildik bir hafta önce eve döndügümde balkonun kapısını açtım ve bir kuş :D
yine yavrusundan biri düşmüş . bu biraz dahabüyüktü . uçmaya yakın derken bu yaramaz odaya girdi 
:D ben onu kovalıyorum o kaçıyor en sonunda balkona çıkarttım . yuvasına koymadık tekrar düşer diye. su ve biraz yem verdik :D derken onları yedigini farettim. ve artık annesi hergün yanına geliyor ona yem getiriyor :D uçmayı öğretiyor ama bizimki hala öğrenemedi uçmayı :D yinede balkon demirine ulaşmasına az kaldı :D
derken bizim kuş bizim küçük kuş uçmayı ögrenip yuvadan uçucak bir gün :D ahh onu özliycez :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder